Kasut Ini akan Membuat Rakan Anda Terkejut "Whhaaaa?"

Bookmark and Share
Kasut Ini akan Membuat Rakan Anda Terkejut "Whhaaaa?"



Kasut IkanEmas
Apabila kita berasa sunyi, orang memberitahu kita untuk mendapatkan haiwan peliharaan, seperti kucing atau ikan emas. Kasut ini adalah amat sesuai untuk orang kegelisahan untuk berpisah dengan ikan emas.


Kasut Cheetah
Anda tahu bagaimana pemburu memakai penyamaran untuk menyesuaikan diri dengan persekitaran mereka? kasut ini adalah sempurna untuk menyesuaikan diri mengikut persekitaran, jika anda pernah berada dalam pertempuran besar-besaran dengan binatang tersebut.

Kasut Pisang

Kalium adalah mineral yang penting untuk kesihatan kita.Cuba teka apakah yang terkandung dalam pisang? Sekarang anda akan sentiasa mempunyai pisang dengan anda dimana-mana sahaja anda berada.

Kasut Lego
kasut ini amat sesuai bagi yang meminati Lego.

Kasut Kuku Haiwan
Kita pernah memakai kasut kulit buaya dan ular, mengapa pulak tidak di naiktarafkan kepada kasut kuku sebagai kasut?

Kasut Buaya

Kasut Gameboy Pikachu
Membawa GameBoy di dalam poket anda setiap masa amat menjengkelkan, terutama warna yang lama, mereka tidak patut diletakkan dalam poket, dan di mana lagi yang anda sepatutnya membawa mereka? Bukan masalah lagi. Kasut ini amat sesuai untuk peminat mainan console seperti Gameboy.

Grass Shoes
Rasa rumput menakjubkan antara jari kaki. Sekarang anda akan sentiasa dapat berjalan di atas rumput yang lembut, yang dijaga rapi.


{ 0 komentar... Views All / Send Comment! }

Posting Komentar

Powered By Blogger