Pemasangan Lampu Bruce Munro Di Holburne Museum

Bookmark and Share
Pemasangan Lampu Bruce Munro Di Holburne Museum


Bruce Munro artis pereka dan pemasangan lampu British yang paling terkenal untuk pemasangan lampu berskala besar seperti Field of Light, yang pertama kali dipamerkan di Muzium v ??& A pada tahun 2004. Sekarang dia bekerja di bidang pemasangan yang lain Light di Muzium Holburne, di Bath, England.

Di Holburne, Bruce Munro terdiri daripada lebih 5000 yang mengungguli es sfera, Thread dengan kabel fiber optik dan diterangi oleh projektor logam halida 5x pada atas roda warna. Bidang lampu baru Munro akan dibuka kepada orang ramai pada hari Sabtu November 26 dan kekal di tempat sehingga 8 Januari 2012. Semasa akhir Disember, Munro akan mengumumkan satu lagi, pemasangan yang baru direka yang dipanggil Star Turn, untuk acara satu hari amal di Muzium Holburne.


Muzium Holburne dibuka semula pada awal tahun ini selepas pengubahsuaian yang bercita-cita tinggi, menawarkan lanjutan baru yang gemilang oleh Eric Parry. Ia telah berjaya mendapat reputasi, bersama-sama dengan Hepworth di Wakefield dan Turner kontemporari di Margate, sebagai salah satu daripada beberapa muzium terkumpul serantau di UK.














Photos: Matt Cardy/Getty Images



{ 0 komentar... Views All / Send Comment! }

Posting Komentar

Powered By Blogger